بیت پین یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایران است. این صرافی علاوه بر ارائه‌ی ابزارها و خدمات کاربردی، امکان خرید آسان و ترید با پلتفرم حرفه‌ای را برای خرید و فروش بهترین رمزارزهای مطرح و پرطرفدار بازار مانند بیت کوین (BTC)، تتر (USDT)، اتریوم (ETH) و دوج کوین (DOGE) نیز برای کاربران ایرانی در سراسر جهان فراهم کرده است. علاوه بر این، بیت پین سرویس‌های دیگری نیز دارد. این سرویس‌ها شامل ساخت کارت هدیه ارز دیجیتال و آکادمی تخصصی آموزش بلاکچین و ارزهای دیجیتال می‌شوند. در این مطلب به کمپین توییتر بیت پین و جوایز آن می‌پردازیم.

کمپین توییتر بیت پین

بیت پین با هدف افزایش آگاهی از برند و پوزیشن کردن خود در راستای فعالیتی که انجام می‌دهد، اقدام به برگزاری رویداد کرد. در این رویداد بسیار مهم اینفلوئنسرهای مهم اینستاگرام و لینکدین دعوت شده بودند تا قرعه‌کشی بیت پین انجام شود. این قرعه‌کشی جوایز متعددی داشت.

مرحله اول اعلام مسابقه در توییتر

در این کمپین اولیه، برند بیت‌پین اقدام به انتشار توییتی در راستای مسابقه یک میلیاردی خود کرد. این توییت توسط اینفلوئنسرهای توییتر و کاربرهای فالوئر بالا پروموت شد و به بیش از ۷۰۰ هزار بازدید رسید.

همچنین مطالعه کنید: فعالیت در توییتر با هدف افزایش آگاهی از برند

رویداد بیت‌پین

این رویداد در تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد و قرعه‌کشی آن به عمل آمد. جوایزی که در این رویداد اهدا شد:

  • یک بیتکوین کامل به قید قرعه برای یک نفر
  • سه اتریوم برای سه نفر برتر بازی
  • شصت درصد تخفیف کارمزد معاملات
  • یک عدد گوشی آیفون ۱۳
  • چهل میلیون شیبا
  • یک عدد ایرپاد پرو

بعد از برگزاری کمپین توییتر بیت پین، تیم روابط عمومی این شرکت با هدف افزایش اگاهی در راستای این کمپین اقدام به پروموت آن در توییتر کرد. این کمپین در چند فاز طراحی و اجرا شد. لازم بود در اجرای این کمپین، محتواها کاملا برای فضای توییتر‌ آماده شوند. چون فضای توییتر مثل باقی شبکه‌‌های اجتماعی حالت جدی به خود نمی‌گیرد و محتواهایی مثل برگزاری رویداد، ایونت، مسابقه و… لازم است که با ادبیات این فضا پروموت شوند.


پست توییتر در مورد کمپین بیت‌پین

پست توییتر واکنش به کمپین بیت‌پین

واکنش به کمپین توییتر بیت‌پین

نتایج توییتر

در توییتر با هدف افزایش‌ آگاهی از این رویداد و پوزیشن کردن بیت پین بین رقبای صنعت، در راستای رویداد اطلاع‌رسانی به سبک و سیاق توییتر انجام شد. کاربرها، لحن محتوا، مانور روی رویداد همه و همه به شکلی که به ادبیات توییتر نزدیک باشد انتخاب شد.

همچنین مطالعه کنید: راهنمای کسب درآمد از توییتر (X) | چگونه از توییتر کسب درآمد کنیم؟

اشتراک گذاری
نمایش نظرات (0)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *