معرفی برند:

اکتیوکلینرز یک سامانه ارائه خدمات خشکشویی آنلاین است که با سرمایه گذاری برند اکتیو و با هدف ایجاد ارتباط عمیق‌تر بین برند مادر یعنی اکتیو و مخاطبان ایجاد شده است. این سامانه به صورت تخصصی خدمات خشکشویی را در قالب 90 برنامه شستشو در تهران ارائه می دهد. رویکرد متمایز اکتیوکلینرز فراهم کردن یک زندگی آسان‌تر برای مخاطبان با شناسایی نیاز آن‌ها در حوزه نظافت و ارائه خدمات با کیفیت بالاتر و زمان کوتاه‌تر به مخاطبان است.

کمپین لینکدین اکتیو کلینرز

این برند با هدف افزایش آگاهی از برند، تصمیم به همکاری با اینفلوئنسرهای لینکدین گرفت. در کمپین لینکدین اکتیو کلینرز، بعد از گفت‌وگو با برند و دریافت اهداف برند از این کمپین، لیست اینفلوئنسرهای متناسب با برند ارائه شد. توجه به این نکته ضروری است که در پلتفرم سکودار، شما می‌توانید اینفلوئنسرهای لینکدین را بر اساس عدد و رقم انتخاب و کمپین خود را اجرا کنید.

اهداف اکتیوکلینرز:

۱. تارگت کردن افراد با مشغله کاری زیاد: به عنوان فردی که مشغله زیادی دارد و ممکن است برای شست‌وشوی لباس‌ها و یا تحویل آن‌ها به خشکشویی دچار کمبود وقت شود، اکتیوکلینرز با یک فرایند ساده و تنها با سه کلیک سفارش را ثبت می‌کند. بعد از ثبت سفارش، سفیران اکتیو کلینرز در شیفت‌های متنوع از شنبه تا جمعه برای دریافت البسه به مشتری مراجعه می‌کنند.

۲. تارگت کردن مخاطبین برای توضیح محصول تازه لانچ شده: اطلاع رسانی برای لانچ محصول خشکشویی اکتیوکلینرز توسط برند اکتیو در لینکدین با هدف اعلام این فعالیت بین افراد فعال در اکوسیستم دیجیتال.

مواردی که در اجرای این کمپین اینفلوئنسری در نظر گرفته شد

۱. به تمام اینفلوئنسرها کد تخفیف 20 درصد روی سفارش آیتم و کد تخفیف 100 درصد روی حمل و نقل داده شد.

۲. درخواست از اینفلوئنسرها در یک بریف، برای اعلام اینکه اکتیو کلینرز درحال حاضر در بیش از ۱۵۰ محله از تهران فعال است.

۳. مانور روی پریمیوم بودن خدمات اکتیو کلینرز

مطالعه این مطلب را پیشنهاد می‌کنیم: آموزش کسب درآمد از لینکدین

محتواهای منتشر شده توسط اینفلوئنسرها:


محتوا اینفلوئنسر کمپین اکتیو کلینرز

محتوا کمپین اکتیو کلینرز

محتوا اینفلوئنسر درباره کمپین لینکدین اکتیو کلینرز

محتوا منتشر شده برای کمپین اکتیو کلینرز


آمار و ارقام کمپین

آمار کمپین اکتیو کلینرز

اشتراک گذاری
نمایش نظرات (0)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *