توییتر یک شبکه اجتماعی بسیار مهم برای کسب‌وکارهاست. متاسفانه کسب‌وکارها تصور نادرستی درمورد این فضا دارند. فضای توییتر فارسی بین کاربرها، به خصوص کاربرهایی که بیرون از این فضا هستند، فضایی بسیار متشنج و سیاسی به نظر می‌رسد. اما برعکس این طرز فکر، توییتر فضایی متشکل از عامه مردم است. مردم درمورد روزمره، مسائل اجتماعی، کسب‌وکارها و موضوعات متنوعی در این فضا اظهار نظر می‌کنند.

برای همین، توصیه می‌شود کسب‌وکارها، با ساختار و قواعد درست، در این فضا حضور پیدا کنند. حضور کسب‌وکارها در توییتر موجب افزایش آگاهی از برند می‌شود و این مهم‌ترین کارکرد این رسانه اجتماعی است. ما در این مطلب درباره کمپین توییتری برند آمبرلا صحبت کرده و به مسیر کمپین و آمار آن می‌پردازیم.

کمپین توییتری آمبرلا

آمبرلا یکی از برندهای تولیدی شرکت سیلانه سبز است که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند. این شرکت با هدف افزایش سطح سلامت و به منظور تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در سال ۲۰۰۱ تاسیس شد. این شرکت با بکارگیری پرسنل با تجربه و استفاده از ماشین آلات پیشرفته و دانش فنی درکشورهای اروپایی توانسته انواع محصولات را با نام تجاری شناخته شده پنبه ریز، دافی، نینو، کدکس، کامان، آمبرلا ، پریما و … تولید نماید.

مسیر کمپین

در این کمپین تصمیم گرفتیم با توجه به هدف برند که افزایش‌ آگاهی بود از ظرفیتی که در توییتر داشتیم استفاده کنیم. آمبرلا اقدام به اجرای یک کمپین گوریلا مارکتینگی در متروهای تهران کرده بود. این گوریلا مارکتینگ شامل نصب مام‌های آمبرلا در ابعاد بسیار بزرگ در فضای مترو بود. برند با دیدگاه وایرال کردن این تصاویر در توییتر فارسی اقدام به طراحی یک کمپین توییتری با تیم سکودار کرد.

همچنین مطالعه کنید: راهنمای کسب درآمد از توییتر (X) | چگونه از توییتر کسب درآمد کنیم؟


تبلیغات محیطی برند آمبرلا در مترو

باتوجه به ظرفیتی که در فضای توییتر داشتیم، تصمیم گرفتیم این کمپین را در سه فاز مختلف به همراه کاربران پرفالوئر توییتر یا به اصطلاح عامیانه، اینفلوئنسرهای توییتر، اجرا کنیم.

فاز اول کمپین توییتری برند آمبرلا

۱. انتشار توییت‌هایی با مضمون شکایت از بوی عرق آدم‌ها در فضای مترو، باشگاه و سایر فضاهای عمومی

۲. اعلام اینکه مام رول‌های آمبرلا در ابعاد بزرگ و در مترو توسط کاربرها دیده شده

۳. برقراری ارتباط بین توییت‌های فاز اول و فاز دومم

و درنهایت تصمیم اصلی بر این شد که تمام توییت‌های این سه فاز توسط سایر کاربرها پروموت شود.

نمونه توییت‌های فاز اول


نمونه توییت فاز اول کمپین برند آمبرلا


نمونه توییت‌های فاز دوم


نمونه توییت فاز دوم کمپین برند آمبرلا

نمونه توییت‌های فاز سوم


نمونه توییت فاز دوم کمپین توییتری برند آمبرلا

نتایج حاصل از کمپین توییتری برند آمبرلا با همکاری سکودار

آمار کمپین توییتری برند آمبرلا

اشتراک گذاری
نمایش نظرات (0)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *